Re: ?

Autor: Mariusz Borkowski (borkowsm_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 18:52:52 MET DST

On Mon, 27 Aug 2001, Wojciech Gazda wrote:

> Problem z pisaniem czegokolwiek pod OS/2 jest nastepujacy:
> - mysle sobie, ze dobrze byloby cos napisac...
> - ale zaraz przychodzi mysl, ze OS/2 nie jest i raczej nie bedzie
> open source, IBM trzyma na tym lape, w sumie nie wiadomo czy jest
> sens w to inwestowac czas i wysilek,
[...]

Obawiam sie ze jest jeszcze gorzej: IBM nie ma pelnej
kontroli nad OS/2 - prawdopodobnie prawa do sporej
czesci kodu wciaz ma Microsoft.
Tak wiec nie ma szans na "Open OS/2", chociaz mozna
liczyc na jakies kawalki - jest juz Free JFS,
co nastepne?

Tak czy owak, dla mnie bardziej istotnym problemem jest
brak narzedzi - pod Linuksem raczej nie ma potrzeby
korzystania z komercyjnych kompilatorow, natomiast pod
OS/2 jest tylko dawno nie aktualizowany EMX oparty na
GCC 2.8.1 - ma on pare wad, a przeciez nie kupie
komercyjnego kompilatora aby napisac pare drobiazgow
dla siebie lub jako freeware...

--
                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl