Re: ?

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 00:14:15 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski napisał(a):

> Hello!
>
> Tak się właśnie zastanawiałem nad istnieniem natywnych programistów dla OS/2 -
> wojtek gazda i bartek/2 nie odzywają się i wymyśliłem, że może Wy jesteście w stanie
> nauczyć się OeSowego API? Może jak Rosjanie napiszemy coś razem jak
> TeamOS/2ru?
>
> Mogę poprowadzić szkolenie :-)

Problem z pisaniem czegokolwiek pod OS/2 jest nastepujacy:
- mysle sobie, ze dobrze byloby cos napisac...
- ale zaraz przychodzi mysl, ze OS/2 nie jest i raczej nie bedzie
  open source, IBM trzyma na tym lape, w sumie nie wiadomo czy jest
  sens w to inwestowac czas i wysilek,
- aby upowszechnic to niedoszle oprogramowanie i tak trzeba by
  jednoczesnie pisac pod Wingroze a przynajmniej Linuxa,
- no i zaraz odechciewa mi sie...

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */