os/2 i linux

Autor: news.ipartners.pl (artur.filipowicz_at_poczcta.fm)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 14:40:35 MET DST

Witam.
Jestem dość mocno poczatkującym użytkownikiem systemu OS/2 a pilnie muszę
wykonać na nim kilka rzeczy. Czy może mi ktoś napisać (wskazać materiały
gdzie jest to opisane) jak połączyć kompy z Os/2 i Linuxem w siec tak zeby
można było przegrać pliki? Słyszałem że OS/2 potrafi obsługiwać nfs - jest
moze jakas komenda konfigurująca?
Na razie osiągnąłem tyle że kompy fizycznie się widzą - mogę zapingować.
Dodam jeszcze że z konfiguracją Linuxa dam sobie radę.