Re: Out of Topic: BIOS

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 14:38:21 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski)
napisał że:
> Czyli fdisk OeSowy zobaczy wszystko normalnie? Ladnie. A winda do ktorej
> wersji nie widzi ponad 32 GB?

Z uaktualniony sterownikiem do dysków tak. No i będziesz mógł spokojnie
wszystko zobaczyć. A winda ponoć w wersji 2000 już jest na tyle mądra że
sobie niby z tym radzi, ale na ile to prawda nie jestem w stanie
powiedzieć.

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj