Re: chyba ostrzezenie

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 14:40:29 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski)
napisał że:
> Po zainstalowaniu fixa 1 do CP mialem juz dwa razy nastepujaca sytuacje:
(...)

u mnie często virc wywala się bez pytania... Nic nie pyta tylko myk i go
nie ma. Czasem da łądnie bład na ekran i jak nmacisnę ok to tyle go
widać, choć gdybym tego nie robił to bym mógł sobie nie przerywać w
pogawędkach...
A czasem też i sam zayka te okna i daje błędy... OC za to cacy tylko na
razie troche za dzikie jak na mnie.. :>>

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj