Re: defrag ?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 16:34:26 MET DST

Rafal Szymczak wrote:

> Ale to jest bardziej wiarygodne zrodlo niz wlasne domysly.

jak do tej pory moje domysly sprawdzaly sie czesciej niz
tzw. "wiarygodne zrodlo" :)

> JFS (Journaled File System) jesli juz, a nie JVS. Pomylilo Ci sie cos z
> LVM (Logical Volume Manager).

to sie akurat zgadza.

> Byc moze ze zachecaja, ale pewnikiem ze wzgledu na royalties (jak to
> bedzie po polsku?), ktore IBM musi placic do Micro$oft za HPFS386.
> Niestety, M$ ma duze prawa do originalnego kodu HPFS386, ktory nadal
> jest obecny.

oj wiem.

> Nic podobnego. Program byl napisany w C i tylko zapisywal,

to jest za malo danych. w plikach naglowkowych typ dostepu do bajta
w pliku moze byc zapisany na mniejszej ilosci bajtow. no i wtedy
taki kompilat w C nie wykorzystuje w pelni mozliwosci systemu.
no chyba ze ten sam kompilat na innego typu partycji potrafi
grzebac w wiekszych plikach :) wtedy przyznam ci racje.
test tej samej zrodlowki na innym systemie nie wchodzi w rachube,
bo tam masz inny zestaw plikow naglowkowych, czyli tzw. biblioteki
standardowe.

> nic nie
> czytal. Przy okolo 2 GB pliku zaczalem dostawac bledy przy zapisie do
> pliku. Ponizej jest fragment programu kompilowany VAC-kiem. Choc czasem
> sie zdarzalo, ze plik utworzony przekraczal nieznacznie granice 2 GB, to
> nigdy nie wyszedl poza nia o wiecej niz pare MB.

to naprawde dziwne. mi dochodzil do ponad 2,5GB (prawie 3GB), i nic.
zreszta o co tu sie klocic. albo dziala albo nie :)