Re: Edytor binarny do duzych b. plikow

Autor: Dariusz.Pilarek_at_GrupaZywiec.pl
Data: Tue 31 Jul 2001 - 13:45:09 MET DST

On 31.07.2001 12:43:21 os2 wrote:

>Zdecydowanie najlepszy jest hiew (hackerview) pod dos, os/2, winde
>itp. Poszukaj w sieci "hiew". Najnowsza wersja jaką widziałem to 6.75.
>Na hobbesie w dev/util powinno coś byż. No i zawsze jest ftpsearch.
>
>Kiedyś autor był tutaj : http://gid.kuzbass.net/sen

Ostatnia niesharewareowa wersja to 6.11, wyýsze to tylko DOS/demo.
Znajduje sić w ftp://ftp.sac.sk/pub/sac/utilprog/hiew611.zip

Tylko ýe, tym programem moýna zmieniaă pojedyńcze bajty, ewentualnie
dopisaă/uciŕă coú z końca pliku. Nie moýna doůoýyă/usunŕă bajtów do/z
úrodka pliku.
Jest jeszcze Biew o podobnych moýliwoúciach ale z edycjŕ w úrodku pliku;
wersje dla DOS, DOS32 i win w tym samym miejscu (biew5*.*). Free.

Pilar.