Re: Promocja w TP S.A. by o Modem ISDN

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 17:30:55 MET DST

 co do cen, to tutaj jest to kretynizm i zdzierstwo! w hamburgu (zeby dac przyklad
w jakis cywilizowanym kraju) za 2MBit/s i telefon jest kilkadziesiat (30 o ile dobrze
pamietam) euro, czyli jakies 100zl :>
 wiec tepsa sobie gra w gumy, zreszta jak to wszyscy dobrze wiemy.
wystarczy prosty rachunek, bierzemy ilosc ludzi w polsce, szacujemy ile
ma telefon i mnozymy same abonamenty, oprocz tego dodajemy to co
tepsie trzeba placic za slupy i tego typu rzeczy (najpierw bylo
panstwowe=spoleczenstwo zaplacilo, teraz na wolnym rynku, nagle pojawia
sie firma ktora to wszystko ma co stara tepsa (ZA DARMO) i jej trzeba placic -
i to jest skandal), co placa inne firmy. potem szacujemy ile moze byc tam
pracownikow, wiadomo ze moze byc za duzo, ale ja jestem pewien ze
firma jest i tak do przodu wiele, wiele miliardow zlotych. Kazda podwyzka,
jest bezprawiem.
 jeszcze dlugo dlugo nie bedzie tutaj normalnego zycia...

pg

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl