paranoja....? -- taaaak!:>

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 20:15:30 MET DST

czolem!

 sa dwie ciekawostki, pierwsza:
 warp4, stary, tzn normalny, z Dani i z nowymi dmd flt itp od ibma,
ROZWALIL mi wlasnie cala instalacje aurory, bo pomylil sobie partycje,
mowil ze to c, a naprawde bylo to d, kolejna przyczyna dla ktorej
nie powinno byc liter partycji, tylko dokladnie tak jak to roba
unixy, bez tego jest balagan,
i stwierdzil ze poprawi NIE PYTAJAC O MOJA ZGODE (!!!!) tablice partycji,
ktora wydala mu sie za stara. szlag trafil caly dzien przystosowywania
osa do stanu uzywalnosci (bo tyle to zabiera, po protsu za duzo rzeczy
trzeba ustawic, zassac i zainstalowac i z konfigurowac). na szczescie dane
mialem gdzie indziej, teraz tylko reinstalka od nowa wszystkeigo. EHHH.
 druga, jakze weselsza:
 moje ostatnie wolanie o pomoc, w postaci "decomp.exe" zostalo rozwiazane.
czemu nie dzialalo? na poczatek zacytuje read.me dostarczane z _kazdym_
fixem do vaca:

"
This Fixpak is provided as a set of files. To install this Fixapk perform
the
following steps :

(1) [...] //o unzipowaniu

(2) [...] //o tym zeby wejsc do katalogu z service.exe

(3) Issue the following command :

      SERVICE
"

 NO! bylem glupim lamerem, ze czytalem read.me. nigdy tego nie
robilem ale tym razem cos mnie podkusilo... jesli sie wyda komende
service, to mozna sobie fixa wsadzic = NIE INSTALUJE SIE!!!!
 dotyczy to instalacji: warp4, aurora, warp4 z cp, aurora z cp i pewnie
innych.
 przestroga: _nigdy_ nie czytac read.me !!!
nie wiem jaki debil napisal to read.me, ale na pewno chetnie bym go
spotkal.
 fixa mozna zainstalowac TYLKO i wylacznie przez cmd cppupd.
najlepsze bylo to, ze raz wywolywalem ten plik, i i tak byly
nici, ale teraz jakos dziala, dla golego warp4. mam nadzieje
ze zadziala w ogole, bo inaczej, zaczynam pisac maile na caly
swiat;-) ..

pg