Re: Modem ISDN

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 18:22:45 MET DST

mbs wrote:
> =

> Jeszcze jedno:
> =

> ISDN w promocji kosztuje 398 z=A0, a w sk=A0ad pakietu wchodzi bezprzew=
odowy
> telefon cyfrowy i przedmiotowy modem ISDN.
> Op=A0ata abonamentu w wersji podstawowej jest identyczna jak za analog,=

> podobnie jak za impulsy. Za dodatkowe 6z=A0 masz dodatkowe dwa numery (=
> sumie trzy), a warunkiem jest rezygnacja z =A0=B1cza analogowego. Stare=

> telefony analogowe mo=BFna pod=A0=B1czy=E6 do ko=F1c=F3wki ISDN (ma dwa=
> [...]

Wyjasnijmy to konktretniej. ISDN ma dwa typy kanalow: 128 i 64 kbps.
Ktory z tych kanalow dostaje sie w wersji podstawowej? A moze jest to
podwojny kanal dajacy 256 kbps? Bo zeby transfer byl kilkadziesiat razy
szybszy niz na modemie analogowym (zakladam 28.8 kbps), to ISDN
musialoby dawac przynajmniej 512 kbps, a w to mi ciezko uwierzyc.

A co daje ISDN na zwykle rozmowy telefoniczne za wyjatkiem wiekszej
liczby numerow telefonicznych na tym samym drucie? Tutaj zwykly telefon
wystepuje tylko w wersji analogowej, wiec moze w tym jednym wzgledzie
Polska jest nowoczesniejsza od Ameryki.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *