Re: Spotkanie!

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 18:00:50 MET DST

Piotr Grzybowski wrote:

> hiehiehie.. teraz to nawet jak bys byl zainteresowany to mozesz sobie pomarzyc;-)

Spotkalem sie juz z roznymi okresleniami na czyjas polowice i pociechy,
wiec moje pytanie bylo jak najbardziej powazne. Chcialem sie dowiedziec
czy okreslenie nalezy rozumiec doslownie, czy w przenosni.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *