Re: fix packi, grafika i problemy

Autor: Rimwid Rataj (nazgul_at_alfar.com.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 10:33:56 MET DST

> Katalog ktory sie nazywa "Backup" (kopia zapasowa) zawiera pliki, dzieki
> ktorym mozna sie cofnac tylko do poprzedniego fix-paka. Mozna go usunac
> - najlepiej za pomoca CSF-a (instalatora Fix-Pakow) - robi sie to
> wykonujac operacje "Commit" (potwierdz) dla ostatnio zainstalowanyego
> Fix-Paka.

Czy nie jest przypadkiem tak (przy wiecej niz jednym fixie), ze Commit usuwa
mozliwosc odinstalowania wszystkich fixow danego typu (base system, driver pak
itp.) a jedyna roznica jest to, ze pliki z backupu sa automatycznie usuwane, a z
archive zostaja - ale i tak nie mozna ich uzyc do odinstalowania zmian przy pomocy
CSF, a tylko recznie ?
Poza tym, nawet przed commitowaniem nigdy mi sie nie udalo przeprowadzic
odinstalowania, a probowalem roznie : fix 12 i 13 na goly system, fix 13 na 12
itp. Zawsze w ostatniej fazie odtwarzania (przy ostatnim restarcie) system
wykladal sie na dobre z trapem ("system halted") i instalka od nowa, i to nawet z
formatowaniem partycji (tzn. dane dawaly sie wyjac po ozywieniu systemu
checkdiskiem z dyskietek awaryjnych, ale reinstalacja bez formatowania padala na
jakims etapie. Moze wystarczyloby cos konkretnego wykasowac zamiast formatowac,
ale nie zastanawialem sie nad tym.

Aha, moj system jest Warp 4 UK, a fixy sa do wersji US, ale daja sie zainstalowac
dzialaja (poza 13, ktora miala liczne syfulce, np. padal odtwrzacz audio CD),
czyli chyba to nie jest przyczyna problemow z reinstalacja (np. fixy w wersji PL w
ogole nie instaluja sie na wersje UK - "nothing to update"). A partycja byla
oczywiscie HPFS