Re: fix packi, grafika i problemy

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 21:37:47 MET DST

"W.T.O." napisał(a):

> od

> numerkiem.
> Co do tego fix-packa. Przy instalacji musiałem podać jakieś dwa katalogi, w
> kórych zostały jakieś pliki. Obecnie system działa poprawnie. Czy skasowanie
> tych plików nie wpłynie negatywnie na pracę OS/2.

Nie wplynie ale lepiej zostawic.

Katalog, ktory sie nazywa "Archive" (archiwum) zawiera pliki, dzieki
ktorym zawsze mozesz wrocic do pierwotnej wersji systemu, chocbys nie
wiem ile fix-paow instalowal. Ten goraco polecam zostawic.

Katalog ktory sie nazywa "Backup" (kopia zapasowa) zawiera pliki, dzieki
ktorym mozna sie cofnac tylko do poprzedniego fix-paka. Mozna go usunac
- najlepiej za pomoca CSF-a (instalatora Fix-Pakow) - robi sie to
wykonujac operacje "Commit" (potwierdz) dla ostatnio zainstalowanyego
Fix-Paka.

Jesli to byl pierwszy Fix, to backup jest (powinien byc) pusty.

--
Wojciech Gazda