Re: sb64pci pnp

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 23:22:38 MET DST

On 1 Jul 2001 19:37:39 GMT, Ninik wrote:
>W ogóle co jeszcze oparte na pci chodzi niezawodnie pod osem???
>Bo ręce i nogi mi opadają...
>Kiedy nadejdą czasy że będzie można najpierw kupić sprzęt a potem
>martwić się o drivery do niego a nie na odwrót w warpie...

Ja mam u siebie Yamahy. W pracy OPL SA3 w domu YMF 724. A właściwie są
to same chipsety. OPL jest zintegrowana z płytą, a YMF jest na karcie
PCI jakiejś firmy from Taiwan of kors ;-)). Z oplem ;-) nie było
żadnych problemów przy instalacji, ymf nie chciał ruszyć od pierwszego
strzału, jak to zrobiłem że w końcu zadziałało już nie pamiętam ;-).
Dzwięk w każdym razie jest w obu bardzo dobry szczególnie w porównaniu
z ess na isa którą miałem wcześniej.

Pozdrowienia
Artur

--