Re: AVI - problem z odtwarzaniem

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25.bu.uni.wroc.pl)
Data: Tue 26 Jun 2001 - 15:08:45 MET DST

on Wto 26. Czerwiec 2001 14:02, you wrote
> Leszek KUBRAK pisał:

> No to kawa na ławę:
> Link który podałem to tylko update do wersji:
> ftp://ftp.sdg.os2.nu/pub/warpmedia/wmed_tp1.zip

Dzięki wielkie za kawę na ławie i cukier. Właśnie sobie to wszystko ściągam.
Myślę,że tak czy owak warto kwestię odtwarzania multimediów przedyskutować
przy okazji tego tematu i produkt tego dopisać do mini-FAQ na stronie Team'u.
Ja w każdym razie chętnie podzielę się doświadczeniami i kłopotami.

JG