RE: AVI - problem z odtwarzaniem

Autor: Dobrowolski, Przemyslaw (Przemyslaw.Dobrowolski_at_wincor-nixdorf.pl)
Data: Tue 26 Jun 2001 - 14:03:18 MET DST

Leszek KUBRAK pisał:

> Może jestem ślepy, ale z zawartości README nijak nie mogę wymyśleć jak
> to uruchomić. Mógłbyś tak "kawę na ławę" ? Ze wskazaniem co
> ewentualnie
> jeszcze będzie potrzebne.

No to kawa na ławę:
Link który podałem to tylko update do wersji:
ftp://ftp.sdg.os2.nu/pub/warpmedia/wmed_tp1.zip
którą powinieneś też ściągnąć. Tam masz README.

Następnie czytając readme możesz dowiedzieć się, że kodeka musisz ściągnąć:

http://ftp.pcworld.com/pub/video/video_tools/divx_311alpha.zip

i skopiować plik divxc32.dll do katalogu WarpMedii...

Od tego momentu możesz oglądać divxy i MPEG2 w divie i MGLu.

Czy jeszcze coś na ławę, może cukier?

No właśnie... Jeśli chcesz aby działał Ci szybciej Dive to sciągnij:
http://hobbes.nmsu.edu/cgi-bin/h-search?key=p6k7mtrr