Re: Dwie sprawy

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 26 Jun 2001 - 09:08:31 MET DST

On Tue, 26 Jun 2001 08:43:23 +0200 (MET DST), Artur Alinowski wrote:

>Nie tyle przeszkadza co trzeba wykonać parę ruchów dodatkowo przed
>instalacją. Ale chodziło ogólnie o to że ten cały CP nie chciał się
>zainstalować przy bootowaniu z cdromu, pluł błędami o niemożności
>dostępu do dysku i takie tam. Zrobienie dyskietek instalacyjnych
>spowodowało że instalacja poszła gładko i sprawnie. Dla mnie jest to
>trochę dziwne.

Niestety, instalator jest popyrtany, zarówno w CP jak również w eCS.
Na notebooku (IBM ThinkPad z dyskiem 6 GB) jedna i druga instalacja
idzie bezproblemowo z płyty. Natomiast w drugim komputerku nie mogę
zainstalować zarówno z CD jak i z dyskietek (objawy jak powyżej).
Instalacja starego Warpa 4 (pierwsza seria) idzie bezproblemowo.

Do dzisiaj nie wiem na czym problem polega.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21