Re: Dwie sprawy

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Tue 26 Jun 2001 - 08:42:25 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> hpfs386 przeszkadza tylko, jezeli bawiles sie z dostepami do plikow przez siec.

Nie tyle przeszkadza co trzeba wykonać parę ruchów dodatkowo przed
instalacją. Ale chodziło ogólnie o to że ten cały CP nie chciał się
zainstalować przy bootowaniu z cdromu, pluł błędami o niemożności
dostępu do dysku i takie tam. Zrobienie dyskietek instalacyjnych
spowodowało że instalacja poszła gładko i sprawnie. Dla mnie jest to
trochę dziwne.

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski