Re: FDISK nie poradzil sobie z HDD 40 GB

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 25 Jun 2001 - 15:41:21 MET DST

Sławomir Stachniewicz wrote:

> Hmmm... jestes pewien? Tzn. kiedys chyba tak bylo, ale
> od dawna nie mialem tego typu problemow.

u siebie w domu probowalem dodac partycje linuxa do bootmanagera,
i mi nie wyszlo. poniewaz mam dyski tylko 3GB z groszami,
wiec mam chyba pierwszego fixa do ibm1s506 oraz fdisk.
ale to jest problem fdisk-a a nie drivera. bede musial
sprawdzic. pewnie kolejna rzecz ktora przelezy w pliku todo
rok a moze dluzej :(((((((((((