Re: FDISK nie poradzil sobie z HDD 40 GB

Autor: MPSC NewsGateway-MPSCSN1 (MPSC_NewsGateway-MPSCSN1_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 25 Jun 2001 - 14:05:58 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> [...]
> www.teamos2.org.pl i poszukaj przepisow. Nowszy sterownik
> zalatwi sprawe. Chociaz dla dyskow IDE mozesz wybrac
> sterownik DANIS. tyle ze nie u kazdego to dziala, musisz
> sam wytestowac na swoim sprzecie. lepiej bys nie mial
> na nim danych :)
> 2. partycja bootowalna os/2 musi sie miescic w poczatkowym
> 8GB obszarze dysku. na pozostalej przestrzeni mozesz
> zalozyc jedynie partycje na dane/aplikacje
> 3. jak chcesz sie poslugiwac bootmanagerem, to:
> a) wszystkie partycje bootowalne musza sie miescic
> w poczatkowym obszarze 8GB, lacznie z partycja
To akurat nie jest chyba prawdą. W kazdym razie u mnie na 6GB dysku
SCSI, partycja bootowalna OS/2 musiala byc ponizej 3GB, natomiast Boot
Managera mam na koncu dysku w okolicach 5.999 GB ;-) i wszystko gra.
Najlepiej przetestowac czy BM wstaje puszczony z konca dysku.

> b) wszystkie partycje musisz zalozyc os/2 fdiskiem
> i od razu skonfigurowac bootmanagera. potem do
> bootmanagera nie bedziesz mogl wrzucic linuxa.
> c) po tej operacji linuxowym fdisk musisz pozmieniac
> typy partycji by nie bylo balaganu z literkami
> dopiero wtedy wracasz do instalki os/2.

Wojciech Gazda                | Software Engineer
mailto:AWG002_at_email.mot.com   | Motorola Polska Software Center
tel: +48 12 429-80-00 ext.533 | ul. Jodlowa 13a
fax: +48 12 429-80-70         | 30-252 Krakow, Poland
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2