Re: 1 szybki procesor czy 2 wolniejsze?

Autor: Jakub Gołąb (olorin_at_imladris.chipdrive.pl)
Data: Sat 23 Jun 2001 - 10:07:28 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> Mam dwa Celerony 433. Gdybym miał teraz wybierać poczekałbym chwilkę na płytę
> dwuprocesorową dla Athlona i kupiłbym 2x 1,2Mhz.

Niestety: składam właśnie 2 PC dla znajomych i mam szansę upłynnić
trochę swojego sprzętu (tzn. PII 400 + płyta ATrend ). Czyli teraz, albo
nigdy.

> Natomiast odpowiadając na pytanie:
> Należy się zastanowić, czy potrzebujesz komputera tylko dla OS/2 czy używasz też

Tylko. Nie mam zainstalowane nic innego. Dziwne w dzisiejszych czasach?
;-)

> Teraz należy się zastanowić, czy kupować "złom", czy nie jest to inwestycja
> krótkoterminowa. PII to już na rynku procesor od którego się odchodzi. Athlon to nowy
> procesor - szybsza szyna, lepszy kontroler IDE itd. Ale Athlona 850 też nie jest to
> topowy model...

Ale ograniczeniem niestety pozostają pieniądze... Gdyby nie to, nie
zadawałbym takich pytań tylko kupił 2x PIII 1GHz :-). A po prostu mam
możliwość b. tanio kupić dwuprocesorową płytę Slot 1 ze zintegrowanym
sterownikiem SCSI ( co by mnie b. interesowało, bo zwolnił by się jeden
solt PCI )

> Szczerze mówiąc podałem Ci argumenty za i przeciw. Wybór należy do Ciebie :-)

Ta... I mam na niego 3 dni, bo potem płyta przepadnie. Dziękuję za rady,
wobec tego chyba jednak 2x PII

Pozdrawiam,
Kuba
olorin_at_imladris.chipdrive.pl