Re: Help ! Dialer systemowy i TPSA

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Fri 22 Jun 2001 - 21:11:04 MET DST

On Fri, 22 Jun 2001 11:51:38 +0100, Rimwid Rataj wrote:

>Witam,
>
>Od pewnego czasu mam problem z zalogowaniem sie z domu do sieci przez
>tepse (0202122).
>
>Uzywam dialera systemowego.
>Od dluzszego czasu byly problemy przy logowaniu, tzn. jak sie przewinely
>w okienku teksty typu "witamy ...", ale zanim pojawilo sie pytanie o
>userid i haslo, wyskakuja smieci - i to nie jakies przypadkowe, ale
>bardzo powtarzalne, zaczynaja sie od znaku tyldy ~, pozniej jest tez
>pare tyld i inne znaki np } itp.
>Oczywiscie, nie ma logowania, program wyskakuje z sesji PPP.

> [...]

Kiedyś u mnie TEPSA zmieniła sprzęt i zaczęły się kłopoty z logowaniem.
Włączyłem w dialerze opcję "Enable debug", po nieudnej próbie logowania
wziąłem loga i do TEPSY. Po godzinie kłopoty się skończyły. Nie wiem, czy
wszędzie jest tak dobrze, czy tylko ja miałem szczęście trafić na życzliwych?

Pozdrawiam
Jurek Michniewski