Re: Do posiadaczy SDD

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Wed 06 Jun 2001 - 17:52:10 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:
> =

> On Tue, 5 Jun 2001 21:25:33 +0200 (MET DST), Rafal Szymczak wrote:
> =

> =

> No to nie wiem, czy ty mia=A0e=14 pecha, czy ja mam szcz=EA=14cie, ale =
regularnie
> korzystam z us=A0ug Poczty Polskiej w zakresie przesy=A0ek zagranicznyc=
> i nie mam =BFadnych problem=F3w.
> =

Moze korespondencja biznesowa jest traktowana inaczej, ale prywatna
dalej ginie. Nie zawsze oczywiscie, ale czesto, gesto. W Polsce dalej
chyba panuje mit, ze jak przychodzi list z Zachodu, to musza tam byc
pieniadze. Czasami i sa, ale przy obecnym kursie zlotego nie wypada
wyslac $10, bo to zaden prezent, a z wieksza iloscia za duze ryzyko.
Malo kto wiec wysyla pieniadze gotowka w liscie, ale mit dalej trwa.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *