Re: nowe jadra

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 02 Jun 2001 - 12:34:58 MET DST

On Sat, 2 Jun 2001 11:27:14 +0200 (MET DST), Leszek KUBRAK wrote:
>Lechu, trzymaj się starej dobrej zasady : nowsze jest wrogiem dobrego.
>Jak system działa poprawnie to go nie ruszaj.

Heh, dlatego sie pytam ;) A system niestety nigdy nie dzial ado konca poprawnie, o
czym wyrazalem sie jakis czas temu na liscie...

Ale sie pocieszam moimi negatywnymi wrazeniami z linuxa, jakie mam ostatnio
przymusowo na nim cos robiac na uczelni. Na P120 dwa razy zwisl mi na twardo (nie
rusza sie kursor myszy) przy kompilacji. Na celeron 400 nie zwisl mi, ale zablokowalo
mu sie KDE, Gnome uruchamia sie pol godziny, zwykle okienko konsoli czy terminala
odpala gdzies po 5 sekundach (az zaczynam klikac w ikonke i w efekcie mam np. 3 ;)

No ale to srodowiska graficzne, ktore w jakim kierunku ida, w takim ida... Wiem, ze jak
animacja powiekszania okienka na P400 dzaial nie plynnie, to srodowisko graficzne
jest nedznie zrobione...

Szokuje mnie jednak "burdel" w tym systemie... tutaj kopiowanie jest tak, tu tak, tu w
ogole nie ma skrotu klawiszowego itp...

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 0d 9h 49m 25s 78ms (en).