Re: Co tu jest le?

Autor: Tomasz Szcześniak (tszczesn_at_pay.com.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 23:17:13 MET DST

COś w twojej wiadomości zdemolowało polskie czcionki.

> #pragma pack(1)

Tego mi brakowało. Trafiłem właśnie przed chwilą przypadkiem przy
przeglądaniu parametrów wywołania gcc. Dziękuję za przypomnienie.

BTW. Mój program wykorzystuje bibliotekę curses, kompiluję jak
dokumentacja kazała (gcc -lcurses -lbtarmcap), tyle tylko, że linker nie
znajduje żadnego symbolu związanego z tą biblioteką - npp. _initscr czy
_printw. A bibliotekę (curses.a) znajduje, już to sprawdziłem...
Coś strasznie problemowy ten emx...

--
Tomasz Szczesniak
tszczesn_at_elka.pw.edu.pl - Nie užywa , nied ugo go stracŠ