Re: Co tu jest le?

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 20:34:07 MET DST

On Thu, 31 May 2001 19:26:03 +0200 (MET DST), Tomasz Szcze niak wrote:

>Co to znaczy 'rozmieszczenie pól w strukturze'? Ja (czasami) potrzebuję
>mieć strukturę w pamięci zapisaną identycznie jak jest zdefiniowana, bez
>żadnych odstępów pomiędzy zmiennymi.
>I używam emx'a.

Krótko mówiąc coś za coś. W wyniku optymalizacji kodu może się okazać, że
bardziej opłacalne jest adresowanie poszczególnych pól w strukturze
z dokładnością do słowa 2- lub 4-bajtowego anie do pojedyńczego bajtu.
Niestety emx'a nie znam.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20