Re: Fwd: mam pytanie

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25.bu.uni.wroc.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 08:47:10 MET DST

on Czw 31. Maj 2001 08:02, you wrote

> Mea Culpa. "Bo mnie zmylili". Zgadzam się, że 1.x działał na 286, ale nadal
> twierdzę że OS/2 2.1 wymagał 8MB i 386, było to nawet napisane w
> instrukcji.
> Ma ktoś jeszcze OeSa 2.1?

Kiedyś miałem komputer z zainstalowanym OS/2.11 i miał on tylko 4 MB RAM,
podejrzewam jednak, że instalowany byc musiał z większą ilością pamięci, choć
posadzony był na FAT. Nawet dało się go uruchomić, mozna było jeszcze odpalić
WordPerfecta 5.1, ale szybkość przcy nie nalażała do oszałamiających. Sesję
WinOS też dało się uruchomić, ale tylko, żeby sobie na nią popatrzeć. Z tego
co słyszałem, to właśnie jedną z zalet Warpa 3 miały być mniejsze od
poprzedniej wersji wymagania systemowe.

JG

BTW, mam jeszcze skopiowane dyskietki z tego systemu.