Re: Warpowy serwer

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 01:45:03 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się "Jerzy Michniewski" <michniewski_j_at_kielce.home.pl>
napisał że:
> Ja zrobiłem serwer na linuxie, 486DX4, tanio i zero problemów. Natomiast
> warpa najlepiej wykorzystać jako klienta.

Owszem dobre rozwiązanie, a kompa na serv mam 166mmx i 32 ramu. Tyle że
zarazem chciałbym zrobić ten komp lokalnym serwerem news, www i mail.
Soft do tego mam i na pewno nie sprawiłby mi on problemu z ustawiniem.
Zresztą mam nostalgię do warpa i tam wolałbym się bawić w serwerowanie.

Jak mi się nie uda to FreeSCO i finał. Dyskietka gotowa. (ale wtedy
niestety serwery na razie odpadają :(

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj