Re: Odzysk

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 23:07:59 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się warpman_at_poczta.fm napisał że:
> [...]

Maszynę zmieniałem już kilka razy i zawsze z phoenixa jest to samo.
Zainstalowałem trochę nowszą wersję i wiesza się żadziej, ale dalej
jednak...

Poza tym by przeszukać dysk to muszę wyłączyć mp3 i wszystkie programy
bo inaczej nic nie zostanie z phoenixa.. :(

Ja chcę sobie wybrać jeden katalog i z niego odzyskiwać a nie bawić
gdzieś się po opcjach. Zamiast okienka z plikami powinno pokazać się z
wyborem katalogu które potem się zamisni na pliki. Po co mi odzysk z
całego dysku?

Najskuteczniejszy? Żadko kiedy mi odczyta dobrze hpfs'a...

> Nie tak szybko. Rzeczywiście Phoenix/2 nie nadaje się do użycia od
> jakiegoś czasu (może łatki?). U mnie również zaczął kombinować "po
> swojemu". Obecnie korzystam z GTU.

Skąd zdobyć to GTU i co to jest?

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj