Warpowy serwer

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 23:07:58 MET DST

Hi!

Jest sobie lokalna sieć i chciałbym podpiąć do niej sdi. Do routingu
przeznaczony jest jeden komputer. Mogę postawić serwer na nim na linuxie
(dużo zabawy by nie było) bądź FreeSCO. Natomiast interesuje mnie jak to
się ma pod os/2? Jak skonfigurować sdi tam to pisze na team. Ale czy
będzie się dało zrobić z tego router dodatkowo?

Czy do tego wystarczy warp 3 connect? Ewentualnie warp 4. Który będzie
stabilniejszy? I jak to się ma w porównaniu do Warpserwer? Przyznam że
nigdy nie widziałem tej wersji (serwerowej) i bardzo bym chciał ją mieć,
ale niestety został mi tylko warp v. 4.0pl (a jestem uczniem i cena
e-comstation to dla mnie tyle ile w życiu miałem pieniezy razem wziętych
i pomnożonych przez 2). Więc stąd pytanie czy do tego da się uprząc
czwórkę czy od razu brać się za linuxa?

CU

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj