Re: Co się stalo?

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Tue 22 May 2001 - 17:49:40 MET DST

Rafa=A0 Zawi=14lak wrote:
> =

> Rafal Szymczak napisa=A0(a):
> =

> Generalnie sprawa jest nieco skomplikowana. Ot=F3=BF mam dysk 20 GB - a=
 bios
> nak=A0ada mo=BFliwo=14=E6 u=BFywania tylko 8 GB [winda z tego skwapliwi=
> korzysta]. Dlatego wszystkie partycje zak=A0adane by=A0y przez fdiska z=
 OS/2
> Warp Server for e-Bussiness [widzi ca=A0y dysk]. Poniewa=BF jednak ani =
OS/2
> Warp 4 ani Winda nie chce si=EA zainstalowa=E6 na partycji podstawowej =
LVM
> [...]
y pomocy
> tego programu - tyle =BFe by=A0o to ju=BF ca=A0kiem dawno [kilka miesi=EA=
cy temu].
> Tak=BFe nie s=B1dz=EA by mia=A0o to jaki=14 bezpo=14redni zwi=B1zek...
> =

> Natomiast swego czasu mia=A0em podobn=B1 sytuacj=EA podobn=B1 do Twojej=
, gdy
> przy pomocy PM4 zwi=EAkszy=A0em partycj=EA startow=B1 Warp Servera - ni=
> uruchomi=A0 si=EA. Dopiero po powrocie do poprzedniego rozmiaru
> partycji[r=F3wnie=BF przy pomocy PM4] wystartowa=A0 i nawet dysku nie

Problem jest gdy zmienisz wielkosc partycji, ktora jest juz zformatowana
jako HPFS. Ich wersja HPFS jest nieco inna niz IBM uzywa, choc dalej w
zgodzie z specyfikacja HPFS. Jest to przez nich wyjasnione w ktoryms
README (a przynajmniej bylo w starszych wersjach). Z powodu tych
drobnych roznic CHKDSK po upadku systemu moze miec problem z polapaniem
sie o co chodzi.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *