Re: Co się stalo?

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 19:54:06 MET DST

Rafal Szymczak napisał(a):
> Uzywales przypadkiem Partition Magic na tej partycji? Mialem kiedys
> podobny problem po zmianie wielkosci partycji uzywajac PM.

Generalnie sprawa jest nieco skomplikowana. Otóż mam dysk 20 GB - a bios
nakłada możliwość używania tylko 8 GB [winda z tego skwapliwie
korzysta]. Dlatego wszystkie partycje zakładane były przez fdiska z OS/2
Warp Server for e-Bussiness [widzi cały dysk]. Ponieważ jednak ani OS/2
Warp 4 ani Winda nie chce się zainstalować na partycji podstawowej LVM
Compatybile, usunąłem je przy pomocy PM4 i założyłem nowe przy pomocy
tego programu - tyle że było to już całkiem dawno [kilka miesięcy temu].
Także nie sądzę by miało to jakiś bezpośredni związek...

Natomiast swego czasu miałem podobną sytuację podobną do Twojej, gdy
przy pomocy PM4 zwiększyłem partycję startową Warp Servera - nie
uruchomił się. Dopiero po powrocie do poprzedniego rozmiaru
partycji[również przy pomocy PM4] wystartował i nawet dysku nie
sprawdzał...

--
pozdr.
icq: 22797583