Re: Žmichu warte

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 07:14:43 MET DST

Piotr Grzybowski wrote:
> Jesli przeliczyles, ze przy jakims symbolicznym zysku na jednym
> egzemplarzu, potrzebujemy ich sprzedac 50 zeby wyjsc na 0, to nie ma o
> czym chyba marzyc... chociaz, kto wie.
> Mozemy na poczatek zbadac rynek, kupic 2, powiedziec wszedzie ze jestesmy
> dystrybutorami - jak nic z tego, coz mamy dla siebie;-)

OK ale czy ECom czy jak im tam, nie podniesie wrzasku, że nie
jesteście/my legalnumi dystrybutorami? (przy tych 2 szt).
Poza tym płatne fixy pachną mi małym Fiatem - swego czasu trzeba było
dopłacać za mieco sprawniejsze hamulce).

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >