Re: Usprawniamy LCMD

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 22:04:40 MET DST

On Sat, 19 May 2001 12:05:09 +0200 (MET DST), Przemysław Pawełczyk wrote:

>On Sat, 19 May 2001 09:29:21 +0200 (MET DST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:
>
>=> Tzn. chodzi mi o to, ze np. otwieram z lcmd plik zip w podlgadaczu, dajmy na to...
Object
>=> Dekstop. Mam otwarty folder, chcialbym go rozpakowac. Folder docelowy to drugi
>=> panel w lcmd. Ale nie moge przeciagnac plikow z folderu do panela - panel nie jest
>=> "celem przeciagania" (drop target). Chyba cos nie tak bylo tez przy przeciaganiu
>=> miedzy jednym panelem a drugim - gdyby bylo to foldery, to OD zaproponowalby
mi
>=> rozpakowanie...
>
>Hi,
>
>A możesz tak postępować używając FC/2?

W FC/2 brakuje mi w ogole integracji z WPS dlatego dopinguje LCMD. Ale troszke
trace cierpliwosc, bo obsluga archiwow jest dla mnie czyms podstawowym,
wazniejszym niz statystyki kopiowania itp., a facet za przeproszeniem, daje d*** i
obiecuje od roku conajmniej. Ten drop target to wlasnie bylaby sciezka na okolo, ale
przydawalaby sie tez do paru innych rzeczy.

>Ale w przypadku LCMD znaleziono sposób na ominięcie tego ograniczenia.
>Lechu, tworzysz odsyłacz do programu UNZIP.EXE. W jego polu Parameters
>wpisujesz: %* -d %P\%N. Polecenie to spowoduje utworzenie w katalogu, w
>którym znajduje się przeglądany przez Ciebie plik ZIP, nowego
>(pod)katalogu o tej samem nazwie co plik, zawierający rozpakowaną
>zawartość. Możesz teraz przenosić pliki między panelami bez ograniczeń.
>Proste?

Tiam, sprobuje. Acz zapewne trzeba bardziej dbac o porzadek na dysku wtedy :)

>Ja wiem, że w zakresie przetwarzania plików spakowanych LCMD ustępuje
>FC/2, ale LCMD może czytać do schowka pełną ścieżkę pliku. Korzystam z
>tego nagminnie, pracując z edytorem czy przeglądarką.

Hm... Ja zawsze kopiowalem z palca z okienka vio ;)

>Pozwolisz, że na koniec zacytuję zdanie z jednego z
>Twoich ostatnich listów: "Zawsze warto sprobowac :>>>"

wlasnie :)

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 1d 10h 08m 59s 757ms (en).