Co się stalo?

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 19:44:14 MET DST

Czesc

Mialem dzisiaj dziwne zdarzenie. Otorz siedzialem pare godzin przy OeSie
i nagle trap. Po restarcie okazalo sie ze system nie startuje [nie
pojawial sie nawet prostokacik z napisem OS/2] a zabootowany z dyskietki
zadnym cudem nie chce dostac sie do dysku C:. FC2 rowniez zawieszal sie
przy probie dostepu do tej partycji [tzn. nawet nie ladowal sie do konca
gdyz jedno z okienek mam ustawione na C:]...
Ladowany z dyskietki chkdsk dawal kolejnego pieknego trapa...

Dobrze ze mialem na dysku druga instalke z OS/2. Otorz uruchomiony
chkdsk z partycji D: bez problemu uporal sie i naprawil partycje,
wsiakly jednak katalogi z Lotusem, tools'ami, Voice Type oraz XFree86
[tzn. byly w Found000]... Co ciekawe inne byly nietkniete. Chkdsk
naprawilo rowniez kluczowe pliki w rodzaju: OS2LDR,
OS2BOOT,OS2DUMP,OS2KRNL, OS2VER itd.

Na razie system pracuje poprawnie [choc zawiesza sie przy probie
otworzenia folderu z szablonami oraz wyswietla tajemniczy komunikat przy
starcie systemu "Protocol Manager not Instaled"]ale nadal nie wiem co
bylo przyczyna upadku wszystkich kluczowych plikow systemu. Czy ma ktos
pomysl na rozwiazanie takiej zagadki? Czy wie ktos co tu bylo grane?

--
pozdr.
icq: 22797583