Re: dziwna prosba o pomoc :-)

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 17:55:10 MET DST

On Thu, 17 May 2001 17:35:07 +0200 (MET DST), Piotr Gaede wrote:

>czyli jak mowisz wrzucam plyte i leci i jak skonczy to fp11.pl i leci i
>bedzie ok?
Dokładnie tak.

>a sterowniki do karty graficznej ktore?
Ja na Matroxie G-200 używam SDD. Można również oryginalne z Matroxa.

>aha, i jak sie robie te uaktualnienie dyskietek?
Musisz ściągnąć z IBM-a ze strony
http://service.software.ibm.com/os2ddpak/html/index.htm.

Mogę ewentualnie podesłać.

>sorki ze tak lamersko pytam ale nie mam czasu na eksperymenty a chce to
>szybko postawic
>
>co to jest Warp Convenience Pakage?
Instalka OS/2 zawierająca aktualny stan systemu, czyli po ostatnich fiksach.
Niestety płatne, w ramach usługi Software Choice.

>jak bylem czytaczem listy to nie bylem najpilniejszy, a poza tym bylo to
>b. dawno :-)

Nie ma problemu.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124