Re: dziwna prosba o pomoc :-)

Autor: Piotr Gaede (pigwa_at_infocentrum.com)
Data: Thu 17 May 2001 - 17:32:51 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:

> Jedyny ewentualny problem widzę w dysku 30 GB. Trzeba
> zaktualizować dyskietki
> instalacyjnej. Chyba, że masz dostęp do Warpa Convenience Pakage,
> wówczas w ogóle nie powinno być problemów.
>
> Osobiście od ponad miesiąca pracuję na Athlonie 850, płyta
> z chipsetem VIA.
> Zero problemów z instalacją i eksploatacją.

czyli jak mowisz wrzucam plyte i leci i jak skonczy to fp11.pl i leci i
bedzie ok?

a sterowniki do karty graficznej ktore?
aha, i jak sie robie te uaktualnienie dyskietek?

sorki ze tak lamersko pytam ale nie mam czasu na eksperymenty a chce to
szybko postawic

co to jest Warp Convenience Pakage?
jak bylem czytaczem listy to nie bylem najpilniejszy, a poza tym bylo to
b. dawno :-)

--
Piotr Gaede