Sibyl i SQL

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 21:35:01 MET DST

Witam

Czy ktoś się tym zajmował? Znalazłem w PostgreSQL sterownik ODBC, ale Sibyl
nie bardzo ma ochotę z tym współpracować. Pyskuje, że "Cannot retrieve SQL
procedure: SQLAllocEnv".
Nie wiem, czy to Sibyl nie lubi tego ODBC, czy sterownik nie komunikuje się z
serverem?
Jak sprawdzić, czy ODBC współpracuje z servem, przecież nie będę instalował
StarOfica (podobno ze sobą)?
Jakiego servera użyć, aby bezproblemowo pobawić się (nauczyć) w programowanie
baz danych w pascalu -ten język znam nieźle?

Pozdrawiam
Jurek Michniewski