Re: Pytanie z podstaw

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 20:05:54 MET DST

On Fri, 4 May 2001, GrzesioB wrote:

> Jaka literature do tego systemu byscie polecili (interesuje mnie golownie
> zagadnienie integracji OS/2 z innymi systemami na kompie x86)?
 co do integracji to nie ma nic lepszego. boot menager jest nie
zastapiany, podobnie jak lvm (nastepca fdiska). mowie tu o kombinacjach
systemow:
os/2,beos,linux,*bsd,windoze (nie wiem tylko jak z nietymi)
 ZAWSZE dzialal mi bootmenager i lvm, bez tego nic by sie nie dalo
zrobic:)
 nawet jak stawiam jakis komp bez osa to i tak i tak bootmanager jest.

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asua http://www.asua.org.pl