Re: Pytanie z podstaw

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 14:09:14 MET DST

On Fri, 4 May 2001 14:03:42 +0200 (MET DST), GrzesioB wrote:

>Witam i pytam:
>Jaka jest najnowsza wersja systemu OS/2?

Warp 4, fix polski 11, angielskojęzyczny 15. Ponaddto na ukończeniu są prace
nad systemem eCS, następcą OS/2.

>Jaka literature do tego systemu byscie polecili (interesuje mnie golownie
>zagadnienie integracji OS/2 z innymi systemami na kompie x86)?

Generalnie z literaturą jest problem, natomiast integracja jest banalnie prosta,
zarówno z wszelkiej maści Windami, jak również Linuxem i innymi. Jest to (zasady
ogólne) dość dobrze opisane w dokumentacji elektronicznej dostarczanej z systemem.
Poza tym tutaj na liście, praktycznie zawsze uzyskasz pomoc. Kwestia tylko,
czy w ciągu 5 minut, czy też w 2-3 dni.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20