Re: Szanujcy siŕ ftp

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 22:16:58 MET DST

Ninik wrote:

> Hi!
>
> Co polecicie mi na miejsce nftp? Bo używałem tego dość długo i mi się
> podobało, ale nie ma chyba możliwości zmiany atrybutów katalogu... Poza
> tym chciałbym by przegrywał całe katalogi, a on tego nie umie...
>
> Co polecacie? Najlepiej free i pm :)

free ale nie pm. wget for os/2 .
bardzo dobrze ze on jest command line. wiesz dlaczego?
bo mozesz go wrzucic jako helper do szkapy, lub nawet ikone
przyjmujaca linki. wrzucasz link do takiej ikony i sie sciaga
w tle, lub wrzuca do kolejki. w kooperacji z pmrexx moze to cos
od razu spytac o komentarz. jesli zdecydujesz sie na kolejke,
to po zrobieniu "zestawu co pociagniecia" puszczasz kolejke w ruch,
i ciagnie ...... do skutku.
niestety trzeba sie troche w rexxie opisac. najprosciej podpiac
jako helper do szkapy.