Re: Kwestia ctrl-alt-del

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 15:44:06 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski napisał(a):

> Zawsze mnie intrygowalo, jak to jest w OS/2:
>
> System sie wiesza, tzn. kursor myszki chodzi, ale nic sie nei da zrobic. NAtomiast po
> nacisnieciu ctrl-alt-del okienko o restartowaniu wyswietla sie bez problemow, tak jakby
> nic sie nie stalo... Tym samym sposobem, powinien byc tez jakis sposob na
> odwieszenie systemu...

Wracając do crl+alt+del - kiedyś testowałem coś co nazywało się
CAD-commander.
Nacieśnięcie CtrlAltDel w czasie zwisu powodowało pojawienie przejście w
pełnoekranow tryb tekstowy, gdzie mozna było ubijać procesy, restartować
PM-Shell i robić inne ciekawe rzeczy. Tak więc jest sposób na
odwieszenie, tyle że IMHO powinien on być niezależny od właśnie
zwiśniętego GUI...

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */