Re: Sesje pelnoekranowe DOS i Win-OS/2 po fixach 11-15

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 17:24:20 MET DST

On Tue, 24 Apr 2001 16:52:51 +0200 (MET DST), Hubert wrote:

>Nie uzywam. Tak naprawde z DOSowych programow w trybie okienkowym uzywam Norton
>Commandera
>(v. 4.) A to dlatego, ze ma podglad spakowanych plikow - czy cos OSowego tez to
>potrafi?.
Do FC możesz podpiąć dowolne archiwizery i masz wtedy podgląd i wszystko co chcesz.

>Czy z tego moge wyciagnac wniosek, zebym sobie zainstalowal fixa 15 na Warpie v.4? Czy
>on jest dostepny, czy tez ostatni dostepny po staremu to 14? Czy fix 15 jest
>bezpieczny? Bede na nowo instalowal Warpa. Czy bezposrednio na niego dac fixa 15? Czy
>tez wczesniej innego fixa?

Fix 15 leży na Hobbesie w katalogu /system/patches/fixpack/warp_4

>W koncu zmienilem sprzet, no i raz na 4 lata mozna taki system od nowa zainstalowac, no
>nie!
>ECS mnie za bardzo nie rusza - jednak dla mnie duzo mu brakuje (przede wszystkim ten
>biedny, z nadzieja wygladany, Odin). Ile ten upgrade z Warpa 4 mial kosztowac? Chyba
>mam juz malo czasu, jesli by...
>A jak sie ma ECS do CP? Czy w ECS jest obsluga USB?

Jeżeli chcesz instalować tylko po to, żeby być "na czasie" to nie ma najmniejszego sensu.

A upgrade z Warpa 4 po zrobieniu tego "po bożemu" (cło i.t.p.) wychodzi około 800,00 zł.
ECS ma obsługę USB.
Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20