Re: Sesje pelnoekranowe DOS i Win-OS/2 po fixach 11-15

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 16:49:24 MET DST

> od samego programu. Skrajnym przypadkiem negatywnym są programy pisane w Clipperze.

Nie uzywam. Tak naprawde z DOSowych programow w trybie okienkowym uzywam Norton
Commandera
(v. 4.) A to dlatego, ze ma podglad spakowanych plikow - czy cos OSowego tez to
potrafi?.

> Zaobserwowane na eCS i Warp 4 Convenience Pack (czyli Fix 15).

Czy z tego moge wyciagnac wniosek, zebym sobie zainstalowal fixa 15 na Warpie v.4? Czy
on jest dostepny, czy tez ostatni dostepny po staremu to 14? Czy fix 15 jest
bezpieczny? Bede na nowo instalowal Warpa. Czy bezposrednio na niego dac fixa 15? Czy
tez wczesniej innego fixa?
W koncu zmienilem sprzet, no i raz na 4 lata mozna taki system od nowa zainstalowac, no
nie!
ECS mnie za bardzo nie rusza - jednak dla mnie duzo mu brakuje (przede wszystkim ten
biedny, z nadzieja wygladany, Odin). Ile ten upgrade z Warpa 4 mial kosztowac? Chyba
mam juz malo czasu, jesli by...
A jak sie ma ECS do CP? Czy w ECS jest obsluga USB?

pozdrawiam
Hubert

Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2