Re: Baaardzo szybkie dyski.

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 23:01:15 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:
> =

> On Mon, 23 Apr 2001 20:52:26 +0200 (MET DST), Rafal Szymczak wrote:
> =

> =

> Mo=BFe wyrazi=A0em si=EA nieprecyzyjnie. Konfiguracja jets nast=EApuj=B1=
ca :
> - p=A0yta g=A0=F3wna Intel L440GX+ + 2 x P III
> - na p=A0ycie zabudowany dwukana=A0owy Adaptec Ultra 2 SCSI Controller =
(obczywi=14cie
> obs=A0ugiwany przez odpowiedni sterownik).
> - 1 dysk SCSI podpi=EAty do kontrolera na p=A0ycie
> =

> [...]

Ja mam w pracy serwer IBM Netfinity 5500 (SMP) z wbudowanym IBM
ServeRAID II. Poza tym nie ma on zadnego innego sterownika SCSI.
Sterownik, ktory obsluguje ten kontroler to IPSRAID.ADD. Od kilku
tygodni serwer ten ma zainstalowany SDD w wersji IBM (niedostepna
jeszcze publicznie wersja beta) i dziala bez najmniejszych problemow.
Tak wiec SDD nie ma problemow z RAID. Problemem moze byc tylko konkretna
konfiguracja.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *