Re: Jak odszukac konfiguracje TCP/IP bylo Re: Jak zachowac ustawienia WarpCenter?

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 09:40:44 MET DST

On Fri, 20 Apr 2001 07:22:54 +0200 (MET DST), Leszek KUBRAK wrote:

=> A ROBOSAVE schowa to co chcę i kiedy chcę. Oczywiście, że nie używam ROBOSAVE
=> po każdym restarcie systemu, tylko wtedy, gdy wprowadziłem jakieś zmiany
=> i stwierdziłem, że nic nie popsuły.

Hi,

1.
Podziwiam Twoją beztroskę. :-))))

=> A ROBOSAVE schowa to co chcę i kiedy chcę. Oczywiście, że nie używam ROBOSAVE
=> po każdym restarcie systemu, tylko wtedy, gdy

__mam wprowadzić__

jakieś zmiany (a więc przed zmianami) i po __stwierdzeniu__,

=> że nic nie popsuły (także po).

RoboSave pamięta __dowolną liczbę archiwów__.

2.
Poza tym "Alt-F2" również generuje kilka archiwów.

3.
BTW. Sposób "Alt-F2" może archiwizować dowolne pliki. W tym celu w pliku
os2.key w katalogu OS2/ARCHIVES należy wpisać(dopisać) na przykład:

KEYFILE:OS2.INI
KEYFILE:OS2SYS.INI
KEYFILE:M:\CONFIG.SYS
KEYFILE:M:\STARTUP.CMD