SMP Peer i TRAP

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_obta.uw.edu.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 22:57:27 MET DST

Pamiętam, że niedawno ktoś natknął się na trapy przy używaniu podmienionego
kernela z Aurory i używania IBM Peer.
U mnie pojawiło się coś odwrotnego tzn. Zamiast IBM Lan Servera z Aurorki
zainstalowałem IBM Peera z MCP.
Wydaje się że wszystko chodzi, a tu ni stąd, ni z owąd przy korzystaniu z zasobów
udaje się otrzymać trapa.

Podmieniałem NETWKSTA.200 (peer ma inny niż lan server).na którym występował
trap. Dzięki temu w ogóle nie były udostępniane...
Troszkę mnie to zdenerwowało więc zainstalowałem ponownie siec ale już tak jak
producent nakazał. Problem znikł.

Więc od razu mam odpowiedź dla osób chcących używać kernelów SMP na Warpie -
Nie możecie używać peera lub mieć lan servera z Aurory.
Jednak IBM nie jest taki głupi jak od 1994 roku myślałem (kiedy podmiana
DOSCALL1.DLL... itd, nie będę pisał, sami pamiętacie...).

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 0h 12m 44s 179ms (en).