Dysk, SDD, Java 1.1.8 i znów te iksy.

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 20:06:59 MET DST

Hejo :)

Kilka od razu w jednym poście :)

1. Miałem ja sobie partycję z fatem. No i była ona w miarę czysta, ale
zapchałem ją nagle mp3. Jednak stwierdziłem że potrzebne mi jest mieć ją
w hpfs i w partition magic przekonwertowałem ją do hpfs. Po restarcie
okazało się że jest trochę błędów, no więc chkdsk no i myślę że po
kłopocie. Ale okazało się że nie. Kilka plików odczytać się nie da
(message file not found), i jeden katalog nie można odczytać cały.
Chkdsk nie chce nic na to poradzić. W helpie pisze że można coś takiego
że "chkdsk ścieżka/plik" Ale mi to jakkolwiek bym nie dało nie chodzi.
Sprawdzanie na /f:3 też nic nie daje. Czym się to da naprawić?
(BTW. co to jest chkdsk32? Ma to 10 razy mniej niż zwykły i nie chce za
żadne skarby chodzić...)

2. Od jakiegoś czasu mam ja sobie sdd. To z ibm'a 7.03. No i o ile sesje
w okienku chodzą bardzo ładnie i w ogóle (uruchamiają się i te i te w
jedną sekundę) to o tyl sesje pełnoekranowe są trochę zmechtane. Otóż
czasami widać na ekranie paskie jakieś, niedużo i małe ale wkurzające.
To tylko pod dosem bo winos/2 na pełnym ekranie wymiata jak trzeba :)
CO jest źle?

3. Do Javy 1.1.8 potrzeba jakichś ciekawych plików. Mam ściągnięte 80mb
jakieś javy, ale dalej się nei chce zainstalować. Pisze że mam dać
install a potem dalej razem z netscapem... Ok tyle, że w netscapie nie
da się nic wybrać z zakładek. W poczytadełku do tego napisali by przejść
się do:

http://service.boulder.ibm.com/asd-bin/doc/index.htm

I tam ścianąć co trzeba, jak takie coś wystąpi. Problem w tym, że ja
biedny mam tylko modem a z doświadczenia wiem jak długo się muszę nieraz
oczekać... Pytanie... czy ktoś ma już gotowe te cosie na jakimś bliższym
serwerze? Albo czy konkretnie wiecie o co dokładnie chodzi, o jakie
pliki?

4. kto ma iksy i mu to działa to proszę na priva. Mi się zatrzymuje na
jednym poleceniu, ajk nie wpiszę nie pójdą iksy. Jak wpisze to pingi
zdychają, sieć wariuje i też iksy nie idą... Więc żeby nie męczyć
ludziów proszę o priva :)

CU

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj