Re: stary CD z Warpem?

Autor: Olek (olotest[spamfe)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 23:03:29 MET DST

Użytkownik "Jerzy Michniewski" <michniewski_j_at_kielce.home.pl> napisał w
wiadomości news:zvpuavrjfxvwxvryprubzrcy.gbhx7l0.pminews_at_news.tpi.pl...
> Nieprawda. Działa, tylko jest to demo 45-dniowe. Jeśli ustawisz datę
> systemową na maj 1995 i zainstalujesz to będzie działać. Jak datę zmienisz
na
> późniejszą, to zobaczysz tylko zegarek.

Tak, dawno temu tez na to wpadlem ale problem byl gdzie indziej.
Nie dawalo sie dobrnac do konca procesu kopiowania plikow.
Dzis, zapeniony o poprawnosci tego triala zawzialem sie i mam go.

Ta wersja Warpa nie umie obslugiwac tak nowego CDROMa jakim
jest Mitsumi FX400. Producent CDROMa dal nowe sterowniki oraz
poinstruowal aby je przegrac na dyskietke instalacyjna oraz dodac
do pliku config.sys wpis SET COPYFROMFLOPPY=1
Dodanie tego wpisu w edycji trialowej skutkuje bledem instalacji.

A wiec aby sie powiodlo nie dodajemy wpisu do config.sys
i po przegraniu plikow wychodzimy do comand propta
i kopiujemy recznie pliki
OS2CDROM.DMD, IBM1S506.ADD, and IBMIDECD.FLT
z dyskietki do katalogu /os2/boot.
Jest problem z plikiem IBM1S506.ADD bo chronia go atrybuty
ale mozna go gdzies przeniesc poleceniem move.

Gdybym to wiedzial 5 lat temu... no szkoda.
Pozdrawiam i dziekuje za podpowiedz z tym majem 95.

--
Olek