Re: problem z instalacja selektywna

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 08:33:07 MET DST

Janusz Chmielewski wrote:

> Nie jest :(( Czyli wszystko od nowa... Nie podoba mi się to...

Zapakuj RARem pulpit, pulpit instalacyjny, katalog Archives OS2.ini,
Os2sys.ini, i całość na dyskietkę. Po nowej instalacji systemu zrób
podobnie z tym nowym co on stworzył(na wsjakij pażarnyj słuczaj), a
następnie zastąp te nowe starymi i zobacz czy jest tak jak miałeś
dawniej- jeżeli dane o konfiguracji nie zostały wcześniej nadgryzione,
to powinno wrócić. Czysty i ustawiony system wgraj na CD, żeby nie
martwić się następnym razem, gdy coś nadmiernie poprawisz, a z pewnością
tego dokonasz.

Pozdrawiam

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >